Отримай більше!

Питання/відповіді

Через скільки часу мені підключать Інтернет після того, як залишу заявку?

Після того, як Ви залишили заявку на підключення з Вами зв’яжеться наш менеджер відділу та погодити зручний для підключення час. Взагалі, регламент на підключення складає до 5 робочих днів, але насправді ми підключаємо набагато швидше.

Як оплачувати послуги та коли треба поповнювати баланс на рахунку?

Здійснювати поповнення рахунку необхідно до 25 числа кожного місяця, щоб на момент списання абонентської плати баланс був позитивним. Внесення коштів на рахунок можливе декількома способами:

  • Через особистий кабінет на “Персональній сторінці”
  • Приват24
  • за допомогою платіжної система PaySoft
  • через термінали миттєвих платежів
  • через каси у відділеннях банків
  • через систему клієнт-банк банку, в якому Ви обслуговуєтесь
  • за допомогою електронних гаманців
  • мобільного додатку для Android або IPhone.

Що необхідно зробити, щоб тимчасово не користуватись послугою, коли я у відрядженні та Інтернет мені не потрібен?

Для того, щоб кошти не списувались з рахунку, коли Ви не користуєтесь послугою Інтернет треба самостійно через Персональну сторінку підключити послугу “Замороження”. У ручному режимі виберіть потрібні дати початку та припинення користування послугою призупинення/заморозки або можна написати запит через персональну сторінку онлайн.

Чи можна заощадити на абонентській платі за Інтернет?

Так, звичайно можна. Для наших Абонентів є акція “5+1”, яка діє на постійній основі та допомагає економити кошти на оплаті послуги Інтернет. При внесенні авансового платежу за 5 місяців, 6-тий Ви отримуєте у подарунок*. Тільки обов’язково після оплати необхідно повідомити нас у будь-який спосіб: чаті або в телефонному режимі, стосовно участі в цій акції. Також, у нас є й акція “Приведи друга”, яка дозволяє отримувати безкоштовні місяці за рекомендацію нас Вашим друзям.

Дякуємо!

Тепер редактори знають.