Новий графік роботи

Підключити

Новий графік роботи

LanTrace стає ще ближчим!

Ми надзвичайно цінуємо наших Клієнтів, їх комфорт та максимальна задоволеність сервісом компанії для команди фахівців LanTrace у першочерговому пріоритеті, саме тому, вже з листопада, окрім цілодобової 24/7 служби технічної підтримки клієнтів компанії (телефоном та засобами електронного зв’язку), ми значно розширюємо і години обслуговування наших Абонентів у офісі

Відтепер, за бажанням, щоб отримати консультацію щодо кращих пропозицій з швидкісного Інтернет підключення, цифрового телебачення та послуг відеоспостереження, Ви можете завітати до нашого офісу

з 8 години ранку до 20:00 у будні дні, а також з 10:00 до 18:00 у суботу та неділю!

Працюємо для Вас!

LanTrace – Отримай Більше!

Дякуємо!

Тепер редактори знають.